Hjælpecenter

Kan du ikke finde svar på dit spørgsmål i nedenstående Ofte Stillede Spørgsmål, er du velkommen til at sende en mail til Info@glowlabs.dk

Ofte stillede spørgsmål

1. Hvem kan handle hos GlowLabs?

Alle personer over 18 år kan handle på vores webshop. Hvis du er under 18 år, skal du have samtykke fra en forælder eller værge.

2. Hvilke betalingsmetoder accepterer I?

Vi accepterer de fleste kreditkort (Visa, MasterCard, American Express) samt MobilePay, PayPal og andre sikre betalingsløsninger. Læs Handelsbetingelser her

3. Hvornår bliver min ordre behandlet?

Vi behandler ordrer inden for 1-2 hverdage efter modtagelse af betalingen. Ved høj efterspørgsel kan der være ekstra behandlingstid.

4. Hvordan kan jeg spore min ordre?

Når din ordre er afsendt, modtager du en e-mail med et tracking-link, så du kan følge din pakke.

5. Hvad er jeres leveringstid?

Leveringstiden varierer afhængigt af din placering:

  • Danmark: 2-4 hverdage
  • EU: 5-10 hverdage
  • Internationalt: 10-15 hverdage

6. Hvad hvis min pakke bliver forsinket?

Hvis din pakke er forsinket, kontakt venligst vores kundeservice, så vi kan hjælpe dig med at finde en løsning.

7. Hvad er jeres returpolitik?

Du har 30 dages returret fra modtagelsesdatoen, så længe produktet er i ubrugt stand og i original emballage. Læs vores Refusionspolitik for flere detaljer.

8. Kan jeg annullere eller ændre min ordre?

Da vi behandler ordrer hurtigt, kan vi ikke garantere, at en ordre kan ændres eller annulleres. Kontakt os hurtigst muligt, hvis du har brug for assistance.

9. Tilbyder I garanti på jeres produkter?

Ja, vi tilbyder 1-års garanti på vores produkter mod produktionsfejl. Læs mere i vores Garanti og reklamationsret

10. Hvordan kontakter jeg kundeservice?

Du kan kontakte os via e-mail på Glowlabsdk@gmail.com eller via vores kontaktformular HER

11. Er mine betalingsoplysninger sikre?

Ja, vi bruger SSL-kryptering og sikre betalingsløsninger for at beskytte dine data.

12. Bruger I cookies?

Ja, vi bruger cookies til at forbedre brugeroplevelsen. Læs mere i vores Cookie- og Privatlivspolitik

13. Kan jeg få rabatter eller kampagnetilbud?

Ja, vi tilbyder kampagner fra tid til anden. Tilmeld dig vores nyhedsbrev for at få eksklusive tilbud. Kan findes HER

14. Hvad hvis jeg modtager et defekt eller forkert produkt?

Kontakt os straks med billeder af produktet, så vi kan finde en løsning.

15. Kan jeg samarbejde med GlowLabs som influencer eller affiliate?

Ja! Kontakt os via e-mail for at høre mere om vores samarbejdsmuligheder.

feature-item-1
30 DAGE, 100% TILFREDSHED GARANTI

Du har 30 dage til at teste produktet – men vi er sikre på, at du vil elske det! Hvis du ikke er tilfreds inden for 30 dage, kan du nemt returnere det – Læs mere her.

feature-item-2
DANSK SERVICE

Vi er altid klar på at betjene dig eller svarer på dine spørgsmål. Kontakt os på Glowlabsdk@gmail.com

Alle hverdage fra 8 - 20 - Kontakt os her

feature-item-3
GRATIS FRAGT

Vi mener, at shopping skal være enkelt og bekvemt. Derfor får du altid gratis fragt og levering inden for 2 - 4 dage med DAO

- Læs mere her